MegaCatálogo Bibliográfico
Centro de Documentación. FCEyS. UNMdP

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Registro 1 de 4
Autor: Calero, Remedios - Gallarza, Martina G. - 
Título: Percepciones del usuario vs. percepciones del gestor del servicio sanitario: un análisis cualitativo en el ámbito del "Modelo Alzira
Fuente: Anales de Estudios Económicos y Empresariales. v.21. Universidad de Valladolid. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Páginas: pp. 9-37
Año: 2011
Palabras clave: SERVICIOS DE SALUD | GESTION | PERSONAL DE SALUD | RELACIONES HUMANAS | MODELOS | INVESTIGACION CUALITATIVA |
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Registro 2 de 4
Autor: Calderón García, Haydeé - Gil Saura, Irene - Pons García, Roberto Carmelo - Gallarza, Martina G. - 
Título: The "Sun and Beach" tourism destination image: An application to the case of Cuba from the Spanish tourist-origin market
Fuente: Tourism Review. v.59, n.1. International Association of Scientific Experts in Tourism, AIEST
Páginas: pp. 16-24
Año: 2004
Resumen: The research steam on tourism destination image, begun in the late 1960s, has been essentially operational in its approach, and only occasionally strategic. Aspects relating to the image of tourism destinations still constitute a relatively unexplored line of research. This paper, first establishes specific conceptual and methodological approaches, to enable us to rigorously study and evaluate the image of what we understand as a tourism destination characterized by "sun and beach". It then applies this methodological proposition to a number of destinations in the Caribbean, focusing on the case of Cuba from an important tourist-origin market for this destination, Spain.
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Registro 3 de 4
Autor: Gallarza, Martina G. - Gil, Irene - Calderón, Haydée - 
Título: Imagen del destino : hacia un marco conceptual
Fuente: Annals of Tourism Research en Español. v.4, n.1. Universidad de las Islas Baleares. Laboratorio de Investigación y Documentación Turística
Páginas: pp. 37-62
Año: jun. 2002
Palabras clave: TURISMO | MARKETING | MEDICION | IMAGEN TURISTICA | PERCEPCIONES | INVESTIGACION ESTADISTICA | MODELO CONCEPTUAL |
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Registro 4 de 4
Autor: Gallarza, Martina G. - Saura, Irene G. - Garcí, Haydée C.
Título: Le marketing des services comme approche analytique dans la recherche touristique
Fuente: Tourism Review. v.55, n.3. International Association of Scientific Experts in Tourism, AIEST
Páginas: pp. 54-65
Año: 2000
Resumen: Tourism research is usually based on quantitative rather than theoretical and conceptual studies. However, as a new discipline this phenomenon needs a more theoretical approach. It could help to find an interdisciplinary consensus on tourism. The authors consider service marketing as an interesting approach from an intradisciplinary perspective. They think that it could be an instrument for a better understanding of tourism.
Palabras clave: TURISMO | SERVICIOS | MARKETING DE SERVICIOS |
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