MegaCatálogo Bibliográfico
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Registro 1 de 3
Autor: George, Babu P.
Título: Wine tourist motivation and the perceived importance of servicescape: A study conducted in Goa, India
Fuente: Tourism Review. v.61, n.3. International Association of Scientific Experts in Tourism, AIEST
Páginas: pp. 15-19
Año: 2006
Resumen: The present paper investigates the relationship between the type of wine tourist motivation and how much importance wine tourists motivated by each type give to the wine servicescape. The underlying assumption is that wine customers driven by the secondary motivators like socialization and entertainment consider servicescape as more important to their satisfaction than their counterparts driven by the primary motivators like wine tasting and wine buying. Empirical examination conducted among wine tourists visiting Goa proves this assumption. Potential implications of the study are also discussed.
Palabras clave: TURISMO | VINO | PROMOCION TURISTICA | TURISMO ENOLOGICO | MOTIVACION TURISTICA |
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Registro 2 de 3
Autor: Castaño Blanco, José Manuel - Moreno Sáez, Alfredo - Garcia Dauder, Silvia - Crego Díaz, Antonio - 
Título: Aproximación psicosocial a la motivación turística: variables implicadas en la elección de Madrid como destino
Fuente: Estudios Turísticos, n.158. España. Instituto de Estudios Turísticos
Páginas: PP. 5-41
Año: 2003
Palabras clave: TURISMO | MOTIVACION | PSICOLOGIA SOCIAL | DESTINOS TURISTICOS | MOTIVACION TURISTICA | TEORIA MOTIVACIONAL DE CROMPTON | CROMPTON | ELECCION DE DESTINOS |
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Registro 3 de 3
Autor: Beerli Palacio, Asunción - Martín Santana, Josefa D. - 
Título: El proceso de formación de la imagen de los destinos turísticos : una revisión teórica
Fuente: Estudios Turísticos, n.154. España. Instituto de Estudios Turísticos
Páginas: pp. 5-32
Año: 2002
Palabras clave: TURISMO | DESTINOS TURISTICOS | MOTIVACIONES TURISTICAS | IMAGEN TURISTICA | DESTINOS TURISTICOS | FUENTES DE INFORMACION | MOTIVACION TURISTICA |
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