|
|
-
Recursos bibliográficos en papel y digitales - - libros, artículos de revistas,
ponencias de eventos, etc. -
» Resultado:
2 registros
Registro 1 de 2 |
Autor: |
Bieger, Thomas - Dreier, P. - Von Rohr, TH |
Título: |
Call-center - lösungen im incoming tourismus: konzept, stand der umsetzung, erfolgsfaktoren |
Fuente: |
Tourism Review. v.54, n.1. International Association of Scientific Experts in Tourism, AIEST |
Páginas: |
pp. 31-41 |
Año: |
1999 |
Resumen: |
The importance of comprehensive direct information and service in the services sector has increased con-siderably in the past few years. Thanks not least to rapid developments in technology it is now possible to combine hardware and software in such a way as to develop application- and customer- specific products. |
Palabras clave: |
TURISMO |
INFORMACION |
SISTEMAS DE RESERVAS |
|
Solicitar por: |
HEMEROTECA T + datos de Fuente |
***
No hay más registros para visualizar ***
>> Nueva
búsqueda
<<
Inicio
|