MegaCatálogo Bibliográfico
Centro de Documentación. FCEyS. UNMdP

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Registro 1 de 2
Autor: Bieger, Thomas - Dreier, P. - Von Rohr, TH
Título: Call-center - lösungen im incoming tourismus: konzept, stand der umsetzung, erfolgsfaktoren
Fuente: Tourism Review. v.54, n.1. International Association of Scientific Experts in Tourism, AIEST
Páginas: pp. 31-41
Año: 1999
Resumen: The importance of comprehensive direct information and service in the services sector has increased con-siderably in the past few years. Thanks not least to rapid developments in technology it is now possible to combine hardware and software in such a way as to develop application- and customer- specific products.
Palabras clave: TURISMO | INFORMACION | SISTEMAS DE RESERVAS |
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Registro 2 de 2
Autor: Camisón Zornoza, César - 
Título: Dirección hotelera y tecnologías de la información : un análisis empírico de la empresa hotelera valenciana
Fuente: Estudios Turísticos, n.125. España. Instituto de Estudios Turísticos
Páginas: pp. 19-52
Año: 1995
Palabras clave: TURISMO | HOTELES | TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION | SISTEMAS DE RESERVAS | GESTION HOTELERA | SISTEMAS INFORMATICOS |
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