MegaCatálogo Bibliográfico
Centro de Documentación. FCEyS. UNMdP

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Registro 1 de 2
Autor: Sautter, Elise Truly - Leisen, Birgit
Título: La gestión de las partes interesadas : un modelo de planificación turística
Fuente: Annals of Tourism Research en Español. v.1, n.1. Universidad de las Islas Baleares. Laboratorio de Investigación y Documentación Turística
Páginas: pp. 101-119
Año: jun. 1999
Palabras clave: TURISMO | PLANIFICACION | TEORIA DE LOS INTERESES | ESTRATEGIA DE SEGMENTACION |
Solicitar por: TURISMO HEMEROTECA A + datos de Fuente
Registro 2 de 2
Autor: Schnaars, Steven
Título: Marketing strategy : customer & competition
Ciudad y Editorial: Madrid : Free Press
ISBN: 84-368-1111-9
Páginas: 216 p.
Año: 1997
Resumen: Marketing Strategy has become a classic centrist marketing text. Now, Steven Schnaars has updated and revised this clearly written, classroom-tested, and essential text to accommodate rapid changes in the business world. Combining his centrist approach to basic theory with practical real-world examples, this updated edition includes new and expanded chapters on price as a competitive weapon (with a discussion on "everyday low pricing" versus hi-low promotional pricing"), speed as a strategy (including the strategic uses of computers), globalization (including the customization-standardization debate), and customer satisfaction. Throughout, Schnaars focuses on the three Cs: customers, competition, and changing market trends.
Palabras clave: MARKETING ESTRATEGICO | COMERCIALIZACION | COMPETENCIA | ESTRATEGIA DE SEGMENTACION | ESTRATEGIAS DE DIFERENCIACION | SATISFACCION DEL CONSUMIDOR |
Solicitar por: ADMI 50221

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