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Recursos bibliográficos en papel y digitales - - libros, artículos de revistas,
ponencias de eventos, etc. -
» Resultado:
2 registros
Registro 1 de 2 |
Autor: |
Vogel, Mónica - Lombardo, Lorenna - Gazzera, María Alejandra - Quadrini, Fabiana - Molina, Marcela - Marenzana, Gabriela |
Título: |
Construcción y aplicación de un índice de satisfacción del usuario (I.S.U.) adecuado a la demanda del sector alojamiento de la ciudad de Neuquén |
Fuente: |
Realidad, Tendencias y Desafíos en Turismo. año 9, v.7. Consejo de Decanos y Directores de Unidades Académicas Relacionadas con la Enseñanza del Turismo, CONDET |
Páginas: |
pp. 119-129 |
Año: |
2009 |
Palabras clave: |
SATISFACCION DEL CONSUMIDOR |
ALOJAMIENTOS |
MEDICION |
HOTELERIA |
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Solicitar por: |
HEMEROTECA R + datos de Fuente |
Registro 2 de 2 |
Autor: |
Schnaars, Steven |
Título: |
Marketing strategy : customer & competition |
Ciudad y Editorial: |
Madrid : Free Press |
ISBN: |
84-368-1111-9 |
Páginas: |
216 p. |
Año: |
1997 |
Resumen: |
Marketing Strategy has become a classic centrist marketing text. Now, Steven Schnaars has updated and revised this clearly written, classroom-tested, and essential text to accommodate rapid changes in the business world. Combining his centrist approach to basic theory with practical real-world examples, this updated edition includes new and expanded chapters on price as a competitive weapon (with a discussion on "everyday low pricing" versus hi-low promotional pricing"), speed as a strategy (including the strategic uses of computers), globalization (including the customization-standardization debate), and customer satisfaction. Throughout, Schnaars focuses on the three Cs: customers, competition, and changing market trends. |
Palabras clave: |
MARKETING ESTRATEGICO |
COMERCIALIZACION |
COMPETENCIA |
ESTRATEGIA DE SEGMENTACION |
ESTRATEGIAS DE DIFERENCIACION |
SATISFACCION DEL CONSUMIDOR |
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Solicitar por: |
ADMI 50221 |
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